19. okt. 2009

Hallo og velkommen


Hallo og velkommen til alle mennesker som falle her, Vel, jeg skal prøbe å skrive av og til om greier av skjer her, der og masse rart. Ah og ja, det er sann, førsten grunn til a blir her, er for lærer denne språk, norsk, jo, så, det er klar at jeg skal ha masse feiler i grammatikk og alle det, men alt skal forbedre, ja, det er en utviklings lov.

Oh, men det er sant, la meg presentere meg, Jeg er en ung gutt (ja, haha, så ung, lalala) Jeg vet ikke fra hvilken planeten eller dimensjon er jeg, men, alt er Kult til å finne ut i verden, selv om alle problemer at mennesker har. Jeg er meksikansk, men som hjerte min høre til en lille pent norske jenta, så jeg har planer til å flytte til norge "snart" og "kansje" å skriver i en blog er en god vei til å lærer og praktiserer en litt mer.

Hobbyene min er å leser (om nesten alt, ikke matematikk annerledes straks jeg falle i sove eller har en epileptisk sjokk og sprenger hodet min), å tegne, å maler i dator, a se filmer fra alle verden, og ja, altså nordisk filmer også, i fritid min jeg "overseter" norsk, svensk, islensk og engelsk filmer til spansk til å vise dem til familj og venner min. Sa klar, jeg klarer ikke alle det uten ordboker og masse hjelp, men det er noe at jeg liker så mye til å gjøre. Åh, også jeg liker å lærer språker, blir med kjæreste min, og kjæredyrer,når jeg reiser til norge og gjensidig, høre på godt musikk, og...jah, det er nok. Stakkars deg, men du trenger ikke å leser alt, bare hvis du har fritid, og siden kansje du kunne være norsk, svensk eller islensk, så det er sikket at du har fritid....såååå lennngeeee fritid, haha!

Tusen takk for besøk, og hvis du vilje lærer spansk (fordi det er så ektrem- masse godt grunner til å lærer det) komme igjen og bare spørre, ikke bli sky, en dag vi skal dø i alle falle, og ingen beckymbrer om hva vi gjører og det,ok?

Vel, uten mer til å addere her, jeg bare si hade bra for nå, tusen takk igjen, og har en godt dag i dag og alltid.

Forresten, førsten grej som er laste opp her i sist "post" er en delt om en....mmhh...hva kunne være det?....vel, la oss si at en bok som var skriver i en kosmisk språk av meg, som en presang til kjærste min, alle "kunst" og alle at jeg gjøre er for hun.

Hadhej då!!!

Kjærlighet, fred og glede alle sammen!!! =)!!

3 kommentarer:

finnpeikko sa...

hehe ke bien, yo tbm medio hablo noruego y tbm empece por una vieja :P, soy de sinaloa

Basiliskus sa...

Jah, mira- mira nada más, sí, el amor, el amor, hace que uno pueda encontrar calidez, aún en el frío más extremo. Y mi kjærsten min no está vieja, está en la flor de la vida haha XD!! ya ahora en Diciembre me voy pa´allá otra vez, así que estaré ausente por un mes, pero ahí a ver que nuevas traigo.

Nos vemos ese, cuidese y que esté bien en todos sentidos =)
Gracias por su comentario.
Ha det!!

Basiliskus sa...

Hey, komme igjen, du er som er utrolig, alltid, jeg er ingeting uten deg, og du er mye bedre enn meg i spansk, japansk, nynorsk, svensk, norsk og `Indisk!!!! Tusen takk skal du ha for alt at du er!! Vi sees snart og natti-natt =D!!! ssssssssmmmmmmmmmaaaasssssssssskkkkkkkkkkk***
^___^