30. juni 2010

Nachos mor, haha! XD


Dette er Nachos Mor, og hun var den sterkeste menneske jeg har sett.

Hun kommet fra en stor vulkan i sør-Mexico (hun levde inne der).
Hun flytte etterpå til en lite by som het Cadereyta i norden av Mexico.
Hun kunne stoppe en tog i farta med det stor penis hennes, provosere en orkan bare nyser, og dreper alle typer kreaturer med kaste et blikk på dem, hvis hun vil.
Hun pleide til å spis lyner, bomber, granater, stål og titan med krydrer og sitron.

Åh, og hun hadde (eller ha) en søn, som heter Nacho.
Hun pleide å sodomisere han, kaster fosforsyre i ansikt, brekker begge to armene og beiner, kobler en lynavleder i testikkeler hans i stormfulle dager, begraver han levande i maurtuer og osv, hvert gang han hadde fikk en 5 i skolen. Og det betyr 5 av 10 ganger, haha.

Men, oj...da jeg stenge her nå, jeg har temperatur (en svart hodepine ) og når som helst kan hodet mitt å sprenge...
En annen dag skal skriver jeg mer om hun, fordi jeg pleide til å tegner masse grejer om hun, når jeg var i grunnskolen, hoho >_<...

Natta...


2 kommentarer:

Pedro Bluesman sa...

recuerda que tambien tiene una hermana, que no recuerdo su nombre jajaja, por cierto, vi a la señora, con su esposo en el autobus, la neta ya dieron el viejazo, y el nacho pos sigue igual namas que mas gordito, esperando un autobus a la salida del Table El chocolate, sabra dios si haya ido alli, o en realidad estaba esperando el autobus, de cualquier forma me dio un gustazo volver a verlo y saber que estan bien, cuidese mucho mi buen, y cuidado con el alex

Basiliskus sa...

Jah!
Che Alex, ni los huracanes ni tormentas tropicales quieren entrar acá a Tampico...
pero pues sí vi en las noticias como se puso por allá en Nuevo León, era el diluvio universal!.
Ah sí, y La Doña...jehe...pues yo digo que si fue ahí a audicionar para camarero, no creo que pa´otra cosa ¿verdad? (anque ya vez que dicen que por cada roto hay un descocido =P) jaha, seeeh. Luego hago más dibujos de la Doña, y pues cuidese más usted mi buen, no vayas a ahogarte, y no se te ocurra columpiarte por ls cables de alta tensión (y que tampoco caigan)...

Saludos ese, y no se apure, acá no hay tormenta!
Solamente antier cayeron unas gotitas microscópicas... =P...
Nos vemos!
Gracias.